728x90 شفرة ادسنس

Web Hosting
  • اخر الاخبار

    الثلاثاء، 27 ديسمبر 2016

    شركه انيس سوفت شركه نصابه يحذر التعامل معها anis-soft.com

    قمت بشراء ترخيص لبرنامج اداره شركات الكمبيوتر 

    برنامج إدارة شركات و محلات الكمبيوتر المتقدم

    CSMS

    Computer Shop Management System

     من هذه الشركه المحتاله 

    وقالو لى البرنامج شراء مدى الحياه كامل الدعم الفنى 

    وبعد مرور اول سنه من الشراء حدثت مشكله لهارد الجهاز المتصطب عليه البرنامج وضاع كل شئ 

    قمت بالتواصل معهم لحل المشكله قالو ليا دى مشكلتك واشترى نسخه جديده 
    وقال لى نعرف منين انك اشتريت نسخه مننا على الاقل عايزين بك اب للبرنامج  للتعجيز لحسن الحظ انى اخد بيك اب للبرنامج 

    قولتلهم عندى البيك اب بعتهم وقامو بى ارسال بيك اب تانى شغل البرنامج 

    عدت سنه اخرى وحدثت مشكله فى البرنامج يظهر رسايل خطأ

    قمت بى انزال ويندوز جديد ولكن المشكله قائمه لانى البرتشنات قلبت على الجهاز 
    اخدت بيك اب من الجهاز وفرمت الجهاز ونزلت ويندوز جديد وحطيت البيك اب طلب سيريال جديد 

    وبالتواصل معهم ارسلت لهم البيك اب القديم كالعاده لانها كانت الحجه المره الاولى لابد من وجود بيك اب لحل المشكله 

    لكن للاسف رفضو حل المشكله وقالو لى اشترى ترخيص جديد 

    اصبح البرنامج ليس مدى الحياه وكل الكلام ده اشتغلات من الشركه النصابه دى مجرد مايحصل مشكله فى جهازك 

    تشترى نسخه جديده فورا 
    ودى رساله الشركه تأكيد لكلامى 

    ومن وقتها رفضو الرد عليا نهائى وعدم حل مشكلتى وضاعت كل بيانات محلى واسعار البضاعه واحصائيات السنه كلها والمكسب والخساره بسبب جشع الشركه دى 
    حسبى الله ونعم الوكيل 

    وده رابط موقعهم www.anis-soft.com


    اتعلم اتنور
    • تعليقات بلوجر
    • تعليقات الفيس بوك

    6 التعليقات:

    1. على فكره انا شركتى اسمها سقراط تك و موجود فى مول الكمبيوتر فى المهندسين و شغال اكثر مع سبع سنوات الفرعين الخاصين بى و لم اجد الا كل تعاون و دعم أثناء الاعطال و انا يستغرب انك تتهم الناس باطل و زور دون وجه حق احنا بتوع كمبيوتر لما عميل يضيع فاتورة الضمان يصبح اقسام له حق فى الضمان و اكيد جالك رسالة تنبيه انك تحافظ على النسخه الاحتياطيه و انت خالفت شروط الضمان
      بالنسبه اى انا معى افضل برنامج و دعم فنى ارجوك راجع كلامك و اتق الله
      ده

      ردحذف
    2. على فكره انا شركتى اسمها سقراط تك و موجود فى مول الكمبيوتر فى المهندسين و شغال اكثر من سبع سنوات الفرعين الخاصين بى و لم اجد الا كل تعاون و دعم أثناء الاعطال و انا يستغرب انك تتهم الناس باطل و زور دون وجه حق احنا بتوع كمبيوتر لما عميل يضيع فاتورة الضمان يصبح اقسام له حق فى الضمان و اكيد جالك رسالة تنبيه انك تحافظ على النسخه الاحتياطيه و انت خالفت شروط الضمان
      بالنسبه الى انا معى افضل برنامج و دعم فنى ارجوك راجع كلامك و اتق الله

      ردحذف
    3. على فكرة انا صاحب شركةاسمها سقراط تك و عندى فرعين وشغال مع انيس سوفت ومحصلش قبل كده تقصير من الدعم الفنى اعتقد ان حضرتك
      زى ما عندنا فى الكمبيوتر فى شروط ضمان من فاتورة الشؤاء او فى ان الضمان غير مسئول عن الاخطاء المتعمدة ممكن يكون ده حصل معاك ده مش معناه انها شركة نصابه على فكرة انا علقت قبل كده و التعليق اتشال للمصداقيه ارجوك سيب التعليق

      ردحذف
    4. على فكره انا وقعت في نفس الفخ يا خوانا الترخيص سنة بس دول حرامية بامتياز

      ردحذف
    5. الاخ صاحب الموقع
      هل مشكلتك مع برنامج شركة
      anis soft
      مازالت قائمة
      ارجو افادتي على الايميل الاتي
      maaamoura@hotmail.com
      للاسف لم اطلع عليها الا الان فقط

      عندي زبون يرغب في التعامل معهم واريد معرفة بعض التفاصيل

      ولك الشكر

      ردحذف
    6. فعلا يا جماعة الشركة دى نصابه وحقيره انا بعد ما اشتريت البرنامج مباشرة رفض يدربنى عليه ولم يرد على التلفون ولما شديت معاه رفض يدينى كود التفعيل اساسا يعنى انا ما استخدمتش البرنامج خالص..فحذار التعامل مع الحراميه دول وخاصة عيل اسمه هيثم هو اللى كان معايا

      ردحذف

    Item Reviewed: شركه انيس سوفت شركه نصابه يحذر التعامل معها anis-soft.com Rating: 5 Reviewed By: winamaree
    Scroll to Top